Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

27.12.2013

“Christmas, children, is not a date. It is a state of mind. ”

Yritän nyt olla tekemättä tästä mitään romaania, vaikka onkin tapahtunut niiin paljon. Oon tajunnu, että vaikka elämä ei aina ookkaan niin yksinkertasta, kaikkee ei todellakaan pidä ottaa itteensä. Asioilla on tapana järjestyä. Koska niinhän se on, että:Elämä on varjoa ja valoa, joskus se kyyneliin tiristää. Silloin kun itkun kaulukset kurkkua kiristää. Elämä on sekoitus onnea ja surullisia vaiheita. Meil on täydellinen elämä, täynnä laulun aiheita."
Ollaan pidetty kavereiden kanssa monia monia koti-iltoja parit ottaen ja keksitty aina jotain. Vietin ekaa kertaa viikon meidän koululaivallakin, jonka aikana tehtiin stadin reissukin. Oli tosi erilaista ja kivaa totutella hieman siihen merellä työskentelyynkin ja Helsinki on vaan niin ihana! Ne jouluvalot yllättää mut joka vuosi ja rakastuin siihen tunteeseen, kun illan hiljentyessä kävelee kauniita keskustan katuja,  muutamia ihmisiä kävelee ohi ja yhdessä kadun kulmassa on yksinäinen soittaja.
Joulun aika toi taas esiin paljon stressiä ja ärtyneisyyttä, mutta myös paljon iloa ja onnellisuutta. Ite olin taas joka vuotiseen tapaan ihan innoissani ja ärsytin sillä muita :D Kerran jopa oikeesti vietettiin perjantaita Katan kanssa mun huoneessa juoden glögiä ja istuen tietokoneen ääressä kuunnellen lyrics -versioita joululauluista laulaen niitä itse samalla! Toivottavasti ees hieman sain tartutettua joulumieltä mun joulunvihaaja ystäviin vaikkapa niiden pienten lahjojen avulla :)

Vietettiin muuten hyvät pikkuiset pikkujoulutkin ! Leivottiin jouluinen juustokakku ja joulutorttuja sekä ostettiin vähän muitakin pikkuherkkuja sekä juotiin paljon glögiä joulumukeista. Oon niin ilonen, että meiän punanen pukukoodikin toimi niin hyvin. Jopa Annika sai osallistua vähän meiän sekamelskaan ja kaikki pääs sanomaan omat terveisensä :D

Joulu oli ihana, mut oon ihan iloinen kuitenki, että tää hössötys alkaa nyt olla jo ohi. Lomailu tosin kelpaa paremmin kuin hyvin! Ei lahjojen saaminen oo se tärkein asia, mut kuitenki, sain mun perheeltä ja kavereilta älyttömän ihania juttuja. Iso kiitos niistä, huomasin taas kuinka hyvin mun kaverit mut tunteekaan haha :D Kaiken ruuan ja muun sijaan mun mielestä koko joulun paras asia oli, että sain nähdä mun parhaiden kavereiden avaavan mun antamat lahjat(kruunasit Annika mun jouluaaton skypessä!!). Ja muutenkin nähdä heitä jouluaattona, ei se muuten ois ollu hyvä jouluaatto. Se ilo jonka näki heidän silmissä lahjoja avatessa teki mut niin onnelliseks.


2 kommenttia:

27. joulukuuta 2013 klo 18.36 , Blogger Annika kirjoitti...

Luulin et lähetät ton kuvan vaa jollee etkä pistä sitä blogii kaikkien nähtäväks XD pitää vissii alkaa laittautuu täst lähtien ku skypetellää :D luca masens mua ja sano et mua ei ees tunnista ilman meikkii...... Kiitti...

Oli ihana skypeillä ja sun inifinity-koru on IHANA! Mul on se ollu nyt kaulas koko ajan ja siin pysyy. Oot paras <3

 
28. joulukuuta 2013 klo 0.36 , Blogger Mira kirjoitti...

Haha sen takii sen aluks otinkii mut hausinkii laittaa sen tännekkii haha :D lol huono läppä ihan samalt näytät

Niiiin oli ja jee hyvä ku tykkäsit, sinäkin <3

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu