Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

22.10.2013

Annikan vika suomipäivä videoina

Annikan viimisenä päivänä Suomessa kuvattiin tosiaa videoita, joiden luulin kadonneen mystisesti yhessä vaiheessa. Nyt ne kuitenki löyty yhen mun muistikortin syövereistä ja oon ihan super ilonen!! Nää on jotaa niin korvaamattomii muistoi.

 Eli tässä siis meiän kaikkien fiiliksiä siltä päivältä videoiden muodossa!

Täs ekas vähä Annikan alkufiiliksii, sekä Aliinan, Hennan, Ellun, Violan, mun ja Annikan papan fiiliksii! Vielä ku oli suht monta tuntii jälel yhessä hengausta.


Tässä sit Annikan pikkusiskon, Mikin(XD) sekä Liinun, Iidan ja Sofian fiiliksiä. Nii ja mun ja Hennan tyhmiä selityksiä. Oon niin retardi ja mul on älyttömän häiritsevän huonosti hiukset, no mut ei haittaa haha :D


Meiän pitsan tekoo ja vikaa ruokahetkee Annikankaa,eli se meiän viiminen ehtoollinen, haha :D


Tässä sitte vielä viimeisempien hetkien tunnelmia! :-) Tuskin tossa vaiheessa vielä silti kukaan oikeen käsitti, että kohta sitä sitten oikeesti ollaan näkemättä kymmenen kuukautta..


Annika tossa videolla tokas että: "oon niin tyhmä tollasis asiois ja varmaan monis muissaki.."
Se vastaus löytyy tosta sun hiusten väristä, terveisin Jere !

3 kommenttia:

22. lokakuuta 2013 klo 6.38 , Blogger Annika kirjoitti...

Kyl utahis saa kahvii xdxd

 
23. lokakuuta 2013 klo 15.02 , Blogger Mira kirjoitti...

Haha nii väittelehän taas ittes kans :'D

 
18. maaliskuuta 2014 klo 2.47 , Blogger Annika kirjoitti...

Hajoon tälle niin pahast XD ikävä on teit pösilöitä :* Ja onhan nää aika herkkiksiiki.. Niinku sanoit ni korvaamattoman tärkeit muistoi

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu