Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

18.8.2013

smile today, cry tomorrow

Eka kouluviikko ohi ja huomenna starttaa jo toinen. Totta kai koko viikko on menny tosi väsyneissä tunnelmissa, muttei koulun alku kuitenkaa tuntunu samalta ku ennen. Jotenki ei niin pahalta.  Eka viikko on toki aina helpoin, mut silti arki tuntuu nyt aika kivalta. Pah, parin viikon päästä postaan mun masentuneista ja rutiineihin kyllästyneistä fiiliksistä..:D

 Ootan jo et arki alkais kunnolla tuntua arjelta, syksy värjäis kauniiks joka paikan, salkkarit alkais ja haluisin olla aina kotona puol kaheksan sekä syksyn tuoksua, pimeyttä ja viileyttä iltasin.







Viime viikolla mulle saapu uus ihana purppuran värinen läppäri ja oon ihan innoissaa, ku voin nyt kattoa kaikki ohjelmat tästä. Tää sunnuntai onki menny serranoitten kattomiseen sillä ja syömiseen.








Syksyfiilis on kiva eikä koulu oo paha ja kaikkea mut nyt fiilis on kuitenki sellanen pöpvkdfjlvzzkd. Ehkä meen vaan nukkumaan.

1 kommenttia:

19. elokuuta 2013 klo 8.53 , Blogger Annika kirjoitti...

Hajosin sun ja teijän äitin kuvalle nii paljo et mun host äitiki ihmetteli et mikä mul tuli XDXD nii ja mul meni varmaa puol minuuttii et tunnistin miksun ja hennan noist kuvist!! Oon tainnu olla liian kauan jo poissa.........

Äää ja tääl ei saa hedelmii tai siis saa mut ei ikinä osteta :( tuli vaa mielee tost sun hedelmökuvastas. Mul on varmaa jo joku vitamiinien vajaus ku en saa hedelmii!!

Puspus, otan tän tavaks et kommentoin täst lähin jokaisee sun postauksee XD

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu