Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

23.5.2013

Only know you've been high when you feeling low

Miks tolla on noin mahtava elämä? Miksei mulla voi olla noin mahtavaa  elämää josta sais noin upeita kuvia ku noilla muilla?
wii 004
 Niimpä, mut miksei ikinä voi olla vaan tyytyväinen siihen mitä itellä on. Jos kaikki asiat on hyvin, miks aina pitää haluta jotain enemmän?
wii 012
Se on jännä asia se. Ku vois vaan aina ja koko ajan olla tyytyväinen siihen, et kaikki on elämässä hyvin. Se tuntuu olevan välillä vaan niin pirun vaikeeta, yhdellä jos toisella.
wii 008
Sellanen ajattelu alkaa myös ärsyttämää hirveesti. Etenki oma ajattelu. Jos mua ärsyttää, ni mietin heti ettei mua sais, koska jollakin ihmisellä on asiat paljon huonommin. Ei mulla oo oikeutta olla näin allapäin, koska mulla on kaikki hyvin toisin ku monilla muilla ihmisillä.
wii 001
Miks pitää jossitella? Tai haluta lisää, vaikka on jo kaikkea? Miks? 
wii 015
Tänää muuten aukes Clas Ohlson  Pasaatiin ja kävin jo shoppailemassa sieltä ton ihanan vaaleenpunasen radion sekä pinkin minituulettimen ja hello kitty laastareita. Toi alempana oleva kappale on parasta pitkään aikaan ja se on soinu mun päässä varmaan kaks viikkoa.


0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu