Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

15.5.2013

My darling turns to sexy seventeen

annikasbirthday 060

annikasbirthday 069

annikasbirthday 043

annikasbirthday 066

annikasbirthday 071

annikasbirthday 068
Vietettii tänää mun rakkaan parhaan kaverin synttäripäivää aasialaisen ruuan, kuvailun kauniissa kuusisessa ja Suomen pelin merkeissä. Viime vuoden tapaa katottii eka erä pelistä Kotkan torin "isolta" screeniltä, mut tokaks eräks lähettii sisälle lämpimää. Ens vuonna ei sitte vietetäkkään Annikan synttäreitä yhessä täällä, vaan Annika viettää niitä jotenki ihan muuten tuolla kaukana rapakon toisella puolella. Niinku ei  munkaa synttäreitä voida tänä vuonna yhessä viettää. Onneks tää päivä kuitenki oli ihana, säänki puolesta :-) Tän päivään loppuun vielä Suomi vei ku veiki voiton Latviasta, vaikka peli aika nihkeeltä näyttiki!!
annikasbirthday 064

annikasbirthday 062
Alkaa olla jo karmivasti puolen pään pitunen juurikasvu....kyl mä sen oman värin kohta saan
annikasbirthday 052

annikasbirthday 054
Oon niin loppu ja poikki ja väsyny varmast tän viikon jälkee, ettei mitää rajaa. Nytki valvon liian myöhää, ku pitää korjata vielä yhestä kokeesta kaikki väärin menneet tehtävät.Ja tosiaan nyt kello on jo niin paljo, et vähä pelottaaki jo, mut oon ladannu noi kuvat ainaki kolme kertaa joten en varmaan jätä enää kesken. Välillä tarvisin vuorokauteen vielä ainaki viis tuntia lisää! :-D

2 kommenttia:

15. toukokuuta 2013 klo 12.50 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

hei nyt on hyvä laatusia kuvia sulla!:) mistä moiset farkut oot metsästäny?:)

 
15. toukokuuta 2013 klo 15.11 , Blogger Mira kirjoitti...

Hei kiitänn, oli niin ihana ilmaki ni helposti tuli aika hyviä kuviaki:) Sattuuki just olemaa mun lempparifarkut, cubuksesta oon ostanu :)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu