Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

11.11.2012

Today i don't feel like doing anything

uusobjektiivi 039
Tällänen uus 50mm objektiivi tuli torstaina postissa ja sitä oon nyt tässä vähän testaillu. Ja tyytyväinen oon mun ostokseen :-)
uusobjektiivi 084

uusobjektiivi 055

uusobjektiivi 064

uusobjektiivi 019

uusobjektiivi 107
Perjantain käytii Annikankaa Siiril&Kalel kahvittelees ja Daisy sai samal leikkii Nelly koiran kanssa. Sieltä Annika lähti Liinulle ja mä suuntasin himaa jonne vielä myöhemmin tuli mun seuraksi Julia, Kata, Melina, Sofia ja Joanna. Meiän piti yhessä sopia yhestä jutusta, mut se meniki sit siihen, et istuttiin pimeessä talossa kertomassa kauhutarinoita kaikki ihan paniikissa peläten jokaista pientä ääntä ja liikettä.
uusobjektiivi 095

uusobjektiivi 108
En tiiä auttoko meiän vainoharhasuutee ihan hirveesti, et kaikkien muiden paitsi Katan lähettyä meiltä Miksu, Veka ja Kalle tuli vielä yöllä meiänkaa kattomaan kaks kauhuleffaa. Mut ei me oltas ilman poikia niitä ees uskallettu kattoo, tai en mä ainakaa =D Päästiiki sitte joskus puol viiden aikaan nukkumaan, tosin niin mä pääsin viime yönäki..
uusobjektiivi 077Tänää mua ei sit huvita tehän yhtäään mitään, oon vaan niin laiska ja väsyny olo. Kävin jo isin kanssa mummilla&vaarilla ja nyt voisin vaan loikoilla sängyssä kuuntelemassa musiikkia koko loppu päivän ja yrittää olla nukahtamatta ennen kymmentä.

2 kommenttia:

11. marraskuuta 2012 klo 18.09 , Blogger anna kirjoitti...

Aivan ihanat kengät :) mistä?

http://fashionbeautymylife.blogspot.fi/

 
11. marraskuuta 2012 klo 18.28 , Blogger Mira kirjoitti...

Kiitti! Pasaatin yläkerran jostain kenkä&laukku kaupasta, nimestä en oo varma:)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu