Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

3.10.2012

just fucking tired

Rakastan noiden lehtien väriä, tota ihanaa eilistä ilmaa ja tota fiilistä noissa kuvissa, tosta laadusta en vaan oikee niinkää diggaa.
Omat kuvatiedostot
Nyt mulla on menossa hullu koulumasennusväsymys, enkä jaksais tehä mitää. Siis ei masennusta minkään muun suhteen, ku koulun ja sinne heräämisen. Tänääki nukuin pommii ja olin hullussa paniikissa, koska ekalla tunnilla oli koe, mut onneks viime hetkellä mä sain kyydin kouluun.Mun piti mennä iskälläki tänää käymää, mut nukuin vaan sohvalla ja söin suklaata. Ehkä huomenna sit. Sain sentää tänää vihdoin tulostettua ekan jakson elintarviketuntemuksen portfolion ja oon niiin ilonen, vaikka palautuspäivähän oli tänää mut eii haittaa :-D Tällee by the way, mun kouluu heräämis vaikeuksii ei varmaan hirveest helpota, et mul on  ens viikost alkaen liikkaa maanantai ja tiistai aamusin, noh kattoo mitä siintki tulee :-D

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu