Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

10.8.2012

Mä oon tähdet taivaalla, mä oon vuori korkeella

Arkeen palaaminen onki ollu yllättävän rankkaa, vaikkei koulussa oo viel oikee mitää tehtykkää. Eilenki Mariankaa vaa makoiltii meiän sohval ja syötii suklaata, mut tänää pääsin jo kahelttoist koulust, ni ehin kuvailee vähä noit uusii jutskii. Olin muute koko koulupäiväks unohtan kahvinkeittimen päälle, ku tuli aamul niin kiire, ihan kiva palaneen kahvin tuoksu tuli ku astuin ovest sisää =D
vaaaaatteit 008
Täs kaikki topit, mitkä tilasin forever 21:ltä. Toi eka on oikeesti enemmän pinkimpi ja toi turkoosi on mekko. Kaikki alle kympin ja toi keskimmäinen ihan ilmaseks sellasen buy one, get one free tarjouksen ansiost!
vaaaaatteit 003
tos näkyy sit vähä tot paitaa minkä nappasin Kouvolan ginasta vaan vaivasella viidellä eurolla! Lähti sieltä mukaa hennesiltä perus musta toppiki, mut sitä nyt on ihan turha lähtä kuvailee.
vaaaaatteit 009
toi huppari on mun suuri rakkaus, ihanan semmoi löysä ja kirkkaan värinen :-) toi neuleki vaikuttaa just kivalta, ei oo vaa vielä päässy käyttöön asti
vaaaaatteit 013
Ihann perus farkut ja vihdoinki uus lompakko päättäreinä pilalle menneen tilalle, joka seki ilmaseks sen samaisen tarjouksen ansiosta, kyl kelpaa ;-) Lisäks tilauksessa tuli viel sellanen löysä lohenpunanen paita ja beessi(?) sellanen olkapäist rypytetty puolpitkähihanen(tai mikä ikinä onkaa en tiiä sitä sanaa..:D) mut niistä oli vaikee saada edustavaa kuvaa joten jätin sen suosiolla väliin :-D
vaaaaatteit 012vähän väriä tylsään elämään ja pinkkien koulukamojen kanssa kouluki on varmast paaaljon kivempaa :-D

Aiiiiniii! Käytiihän me isin kanssa tiistaina ostamas mulle uus nahkatakkiki vero modasta, ku entinen oli ollu mulla seiskaluokasta lähtien.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu