Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

28.3.2012

Sä et voi pilata mun (kevät)fiilistä millään!

Oon ollu hurja happyface kooko päivän! Ihana ilma ja ihanat kaverit. Koulussakii oli jopa kivaa tänää, ku oltii ulkona ilman takkeja ja maattii penkillä kuuntelemassa musiikkia. Oon kans jaksanu puhuu taukoomatta koko ajan joka paikassa, mulla vaan on paljon asiaa.
Photobucket

Photobucket
Pitkän pitkän pähkäilyn ja miettimisen, sekä ympäri kauppaa kävelemisen jälkeen mä sain ostettu noi ihanaiset kenkulit itelleni. Mun kanssa kaupassa menee ihan varmasti aina kaikillla hermo, ku en vaan osaa päättää, että ostanko vai enkö ja pitää punnita kaikki vaihtoehdot läpi. :-D
Photobucket

Photobucket

Photobucket

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu