Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

24.3.2012

Niin ajattelemaa pyrin, et mul on kaikki hyvin

bailut 060









Kirjotin eilen angstipäissäni tähän monta lausetta mun tunteista ja fiiliksistä. Tai siis olemattomista sellaisista, koska mulla ei ollu mitään hajua mitkä oli mun fiilikset tai mitä tiesin yhtään mistään.
Mun mielialaa kuitenki nostatti pariki asiaa ja nyt tiiän ehkä jopa jotain eikä pää oo enää niin sekasin. Tosiaa noi kappaleet on vuoron perää soinnu nonstoppina mun koneella monta päivää, eikä jaksa vaihtaa kappaleita.
Ja tää sopii tähän pirun hyvin just nyt. Mä vihaaaan lunta maaliskuun lopussa, haluun auringon ja ajokelit!
Nyt oon sentää yksin kotona, ihanuutta. 

3 kommenttia:

25. maaliskuuta 2012 klo 15.01 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Minne oot nyt hakenu yhteishaussa?

 
25. maaliskuuta 2012 klo 15.11 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

seurusteletko enää milonkaa? :o

 
25. maaliskuuta 2012 klo 17.36 , Blogger Mira kirjoitti...

Hain yhteishaussa 1.laivakokki 2.normikokki 3.kondittori

;-)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu