Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

14.3.2012

En mä rohkea oo, enkä kuolematon

Elikkäs edellisee postauksee joku pyyteli lisää kuvia mun kavereista, joten ajattelin nyt laittaa vähä kuvia musta ja kavereista tältä mun koneelta täältä isiltä, ku ei oo kameraakaa mukana. Kaikki on aika vanhoja eikä kovin laadukkaita, mut keräsin kuitenki parhaimpii muistoi tält koneelt.
trololol 020
Tää on yhtenä iltana ku katottii sinkkuelämää leffaa ja vähä mässäiltii!
017
Haha, oltii melinan kanssa kerran sovittelemassa pipoja prsiman pukukopissa. Muistan mun mielessä miltä me näytettii ne pikkulasten pipot päässä tuolla kopissa :-D.
viiiikonloppu 002
Oltii Annikalla kahvittelemassa Hennan synttäreitä.
hytey 155
Tää oli niiiin pakko, pojat vähä poseeras Melindan mökillä viime kesänä.:-DDD
hytey 319Tässä sit mun rippijuhlissa Paulinen kanssa!

Mä tässä nauran näille vanhoille kuville mitä tältä koneelta löytyy ja popitan iskelmää, nyt just oon kuunnellu sata kertaa peräkkäin Kaija Koon Vapaa kappaleen.:-D

2 kommenttia:

15. maaliskuuta 2012 klo 0.35 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

MISSÄ MIE OON?! -annika

 
15. maaliskuuta 2012 klo 9.11 , Blogger Mira kirjoitti...

Sori sinust ei hyvii muistoi...ei vaa ei tol koneel ollu mitää:-D

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu