Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

25.1.2012

Said I don’t care just what you think as long as it’s about me

Tässähän mä taas oon seuranani äikän kirjailijakansio.Ens maanantaina onkii kirjailijakansion palautuspäivä ja mantun kokeet, joten mun elämä voi taas jatkua ja voin välillä tuijottaa muutakin, ku tietokoneen näyttöä. 
singstar 001

singstar 020
Maanantaina olin Annikalla laulelemassa (ylläri, ylläri..) singstaaria ja mutustelemassa suklaata parisen tuntia. Ja eilen taas suunnistin illalla Milolle yöks ja katottiin viellä I love you man -leffa, joka oli just hauska, mut aika omaperänen. 
singstar 003
Tänää meil oli ykköstoive päivä ekamil, eli tutusttii muutama tunti siihen alaa, mikä laitetaa hakuu ykköstoiveeks. Oltii Julian ja Niconkans merenkulun kokkipuolel ja saatii leipookki siel ja kaikkee sellaset nöyryyttävät kertakäyttöasut päällä. 
singstar 025
p.s Muistakaa mun formspring ja kattokaa grenade robinin esittämänä tästä, I love it ! 

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu