Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

19.1.2012

Do you even remember me anymore?

Tää koko päivä on menny äikän kirjailijakansion paris, enkä silti oo saanu väsättyy ku pari vaivast sivuu. Kävin kans "nopsast" koiran kans lenkil. Piti olla nopee lenkki, mut jouduin palelee tuol satees ku koiraa ei kiinnostanu liikkuu. Joten tämän takia mulla on nyt vaa jotaa julkasemattomii kuvii talven ajalt ja pieni ketutus.
miloomiee 012
Tää on sinä päivänä, ku käytiin leffassa kattomassa new year's eve.
tyttöjenilta 006
Nää on mun uusimmat venytykset, mitkä tuli joku aika sitte postissa.( tai siis toi yks on mun venytys ja muut Milon korviksia mitä kans tilattii)
jiouluiii 067
Mun muistaakseni tää oli jouluaatto iltana, ku kuvailtiin vähäsen Milolla.
katamelina 002
Viime viikolla hyvännäkönen juustokakku(joka ei kuitenkaa ollu niin hyvän makunen) söpös pikku kahvilas Karhulas.


Nyt venäjän kieliopin kautta nukkumatin luo ja huomenna onkin se aina niin ihana perjantai ja yritän saada raahattua itteni salille ja  luultavasti rentoilua tiedossa. Hyvää viiknoloppua jo kaikille :)

2 kommenttia:

20. tammikuuta 2012 klo 1.23 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Moikka! :)
Oisin tekemässä nyt tästä sun blogista esittelyä tuonne blogiesittelyihin. Tarvis tietää neidin ikä ja vähän, että mihin kategoriaan tahdot blogia laittaa?

 
20. tammikuuta 2012 klo 18.20 , Blogger Mira kirjoitti...

Juu oon 15-vuotias ja sinne lifestyle puolellehan tää varmaankin menis!:-)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu