Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

18.9.2011

Nyt nauti hetkestä, hetkestä tästä Tää hetki ainoostaan kerran on elämässäs

syksy 003
Käytii tänää moikkaas mummii ja vaarii ja viemäs niille mun rippikuvat. Oli kans ihan jees saada kahvii ja pullaa ja kakskymppii. 
syksy 013
Mummi oli tuonu mulle Lapista tuliaisiks mun nimikkomukin ja jotain tosi outoja karkkeja. Ei ihan mun lemppari yhdistelmä toi lakritsi ja rusina. Mut oli tosi kiva, ku se oli tuonu jotain mulle sieltä ja se oli kuulemma kans ettiny mukii Milon nimellä, mutku sellasii ei oo.
syksy 010
Tulin isille majailemaa pariks päiväks. Tääl on kiva olla, ku on niin rauhallista. Jaksoin kans alottaa lukee keskiviikkosii äikänkokeisii, jotka olin kokonaa unohtanu.
syksy 018
Löysin mun 8lk;n koulukuvan..voiku mun hiukset ois noin tasasen ruskeet ja kivat vieläkii. 
syksy 012
Mun iltapala..
syksy 025
..jota kissaki himoitsi.
syksy 011

p.s ihan jees ku muutin näit asetuksii ja kuvien kokoo ni noi aiemmat postaukset näkyy ihan tyhmäst,,, No ei voi mitää, nyt vaa tykittämää postauksii hurjal tahil ettei etusivul ainakaa näy aiemmat postaukset.

2 kommenttia:

19. syyskuuta 2011 klo 14.17 , Blogger Eve kirjoitti...

sun blogi on kiva, jatka samaan malliin! :))

 
19. syyskuuta 2011 klo 20.03 , Blogger Mira kirjoitti...

kiiitti!:-)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu