Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

25.9.2011

etunimi karri sukunimi koira kaikki mukana hoilaa oijoi joi!!

Tossa on parit kuvat tän päivän hiusten värjäyksen tuloksesta. Jeeij mä oon taas punapää!! Oon tosi tyytyväinen tohon lopputuloksee ja taisin valita värisävynki just enkä melkee oikein. Ei oo mitää välii, vaik mun niska, otsa ja selkäkii on ihan yhtä punasii, ku hiukset onnistu niin hyvin. 
REDHEAD 009

REDHEAD 017

REDHEAD 007
Mun viikonloppu on ollu rento, luukuunottamatta perjantaista koulupäivää, ku sain hävetä silmät päästäni ku käveltii _jonossa_ opettajien kanssa meiän koululta kaupunkiin. En yleensä jaksa ajatella, et oisin vasta ysillä tai hävetä ikääni mitenkää pahemmin, mut nyt kyl myönnän, et kyllä hävetti. Ton kävelemisen tarkotus oli, et meiän piti ettii kaupungista jotain patsaita ja kirjottaa niitten nimet paperille ja käydä merikeskus vellamossa. Sen verran plussaa tossaki oli, et päästii tuntii aikasemmin koulusta ja sain ostettuu samal kaupungist salille evääks ihan super hyvän kanapatongin. 

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu