Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

23.8.2011

tää oli kesä 2011!!

Pahoittelut tästä tauosta, mut mä en oo pystyny kuvaamaa, ku kamera on rikki ja postauksethan on aika tylsiä ilman kuvia. Sen lisäks kans mun kone on ollu hirveen hidas, ni tänkaa ei oo kovin kiva postailla. Täs joku päivä vien mun kameran korjauksee ja tilasinkii tos just mun tohon vanhaa pienee digikameraa latausjohon ni voin sit kuvailla ees sil.

Mut täs siis mun kesä tällee parin kollaasin muodos.

milon mökilt
Mökkeiltii aika paljo tuol miehikkälän suunnal, muutaman kerran Milon mökil ja kerran kans Melindan mökil kaveriporukal. Kaikki mökkireissut oli hurjan kivoi ja syötii hirveesti hyvää ruokaa. Ja totta kai uitii kans mökeillä paaljon. En muuten hirveesti uinu tänä kesänä, mut mökillä ollessa tuli uitua aika paljo. Oli ihanan rentoa, ku ei kuulunu autojen ääntä, ei ollu kiire mihinkään ja sai vaan loikoilla laiturilla.

kesä'11
Suurimmaks osaks tuli silti vaan oleiltua kesälomalla tekemättä mitään erikoista. Se on niin ihanaa, kun on lämmin, ei oo välii mikä viikonpäivä tai kellon aika, ei tarvi tehä mitää ja sit taas voi tehä asioita ihan spontaanisti miettimättä yhtään enempää. Kesällä mm. vietin tosi plajon aikaa Milonkans (lähes koko ajan) ja vaan chillailtiin ja nautittiin kesästä, oltiin kaveriporukalla summer upissa, oltii usein Paulinen, Miran ja Jessicankans ja käytii aika usein mäkkärissä, otin tosi paljon aurinkoa vaikkei se ainakaa mun mielestä mitenkää ees näy, juhlittiin loman alkamista ( ja päättymistäkin kyllä juhlittiin) ja pelattiin pingistä, ku Milolle ja niille tuli pingispöytä kesäloman alussa.

ripariii
Ja toki oli ripari ja rippijuhlat. Riparihan on tavallaan yks jakso elämässä ja kyllähän noi on hyviä muistoja. Vaikkakin sain riparin ensimmäisinä päivinä hurjia itkupotkuraivareita ja ahdiskohtauksia ja manasin koko mestan alimpaa helvettii ni silti myönnän, et muistelen tota kokemusta ihan hyvällä. Sit ku tajusin, et en mä sieltä mököttämällä kotiin pääse, huomasin, et ne ihmisethän oli oikeestaan tosi kivoja ja vieläpä kilttejä mulle, en vaa suostunu aluks uskomaa sitä. Olihan toki ihan jeeees saada laittautua juhliin nätiksi.

2 kommenttia:

13. lokakuuta 2011 klo 15.19 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

hyi miks näytän noin läskiltä? :o ps. aika ajois oon! :) -Emma

 
13. lokakuuta 2011 klo 16.34 , Blogger Mira kirjoitti...

no etkä näytä! tosiaa oot emma:D

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu