Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

29.6.2011

Mä oon kesän lapsi, vaikka oon syntyny lokakuussa

Ihan huippu biisi, vaikka vanha onkin!!

Oivoivoi, kun ollaan tehty tässä ihan parin päivän aikan vaikka ja mitä kivaa ja ois ollu vaikka kuinka paljon kivaa kuvattavaa, mut mulla ei oo ollu kamerassa toimivia pattereita. Perkule ku ne puuttuu just silloin ku ois kivoja kuvauskohteita. :D


JUHANNUS 158

Sunnuntaina, ku oltiin tultu mökiltä lainattii Melindan skootteria ja käytii karkkarissa ja moikkaamassa iskää Otsolassa. Kivaa oli, mut se skootteri nolas meiät hyytymäl  noitten matkojen aikan vissiiki viis kertaa esimerkiks sellasee isoo risteyksee mist menee moottoriteille ja kerranki liikennevaloihin, mut oli onneks sen verran hiljast, et ainuttakaa autoo ei siin ajas tullu mistää suunnasta.

JUHANNUS 130

Äiti ja siskot lapsiensaa kera oli lähös maanantain tykkimäkee, ni päätettii sit yhtäkkii Milonkans lähtä samal kyyil sinne Kouvolan keskustaa vähä aleihin. Löyty ihan sairaaan hyvii löytöi ja aion esitellä ne viel täs täl viikol ja aattelin, et ku Miloki löys niin kivoi juttui, et esittelis neki. Sen lisäks, et löyty kivoi vaatteit oli kans ihan super kivaa pitkäst aikaa shoppailla ja käytii kans syömäs jossaa kebu pitserias puoliks pizza.
Yks juttu mua vaan ihmetyttää, miks Kouvolassa on kylttejä, joissa kielletään kävelemästä käsi kädessä ?=D

Nii ja tänää (eiku eilen, klo 1:58) alko taas helle kelit taino neki alko oikeesta jo maanantaina , mut kuitenki oltii taas pitkästä aikaa rannalla ja oli kivaa vaikkaki aika nopeesti meiän sinne mentyä taivaan valtas sellanen jätti kokonen tumma pilvi.

JUHANNUS 005

Mul on nyt silti viel se viiskymppii kasas ni täl viikol pitäs kans lunastaa se Melindalle postis tullu Summer up lippu. Teltatki alkas melkee koht olla hankittun, enää puuttuukii toinen auto mil sinne Lahtee päästää, mut kyl tää täst, ei me bussilla jouduta meneen. :D

Postauksen kuvitus on juhannukselta ja mun pärstä vähän ennnen juhannusta.
Kiinnostaakohan ketään nää pelkät löpinät mun tekemisistä, vai haluisitteko joain syvällisempää?

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu