Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

23.6.2011

Juhannus on kerran vuodessa, siksi mä liputan sen puolesta












                           






















Kuvat Summer Up '10 ja ihan surkee laatusii, koska laitoin bloggerin kauttaa ja ne on otettu mun vanhal kameral. Wihii seuraavaa summer up; ii ei oo ku reilu kaks viikkoo ja liput on tilattu!

Imuroin tänää mun huoneen ihan kunnolla pitkästä aikaa, onhan se kiva, ku se näyttää kerranki siistiltä.
Harmittaa ihan kauheesti noi ilmat, nythän on keski kesä ja täkski päiväks on luvattu myrskyä, sadetta ja tuulta 20m/s. Ihanku ois tullu syksy jo ja mä ku haluaisin viel paaljon lisää rusketusta.

Ollaa parin tunnin päästä lähössä Milon mökille viettämään juhannusta isolla porukalla. Juhannushan on perinteisesti yks näistä lukuisista suomalaisista ryyppyjuhlista, mut ei mun mielestä oo tärkeintä et silloin juodaan, vaan syödään hyvin ja vietetään aikaa kivalla porukalla. Nii ja tietysti uidaan ja saunotaan ! Vaikka ois minkälainen myrsky tulossa ni kyl mä silti aion viikonlopun aikana uida paaljon.
Mut palaillaan varmaanki sit sunnuntaina, viettäkää kiva juhannus! :-)

Nii ja muistakaa seurata mua näissäki paikoissa:
BLOGLOVIN
BLOGILISTA
FORMSPRING

3 kommenttia:

26. kesäkuuta 2011 klo 22.39 , Blogger H kirjoitti...

mun ottamii kuvii !! ::)

 
27. kesäkuuta 2011 klo 20.17 , Blogger Mira kirjoitti...

niiiin onkiii:)

 
28. kesäkuuta 2011 klo 21.12 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

ööh turha syyttää bloggerii kuvista. sun kamerassa se vika on.

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu