Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

30.6.2011

it's killing me when your away

kesää 172

Photobucket
Tylsistyin tänää vaa himassa, onneks Milo tuli töiden jälkee hetkeks mun seuraks. Mut päivällä, ku istuin koneella mä päätin, et tänään saan sentää jotain aikseks ja sain tilattuu yhet jutskat, mut en voi kertoo koska ne on ylläri jollekkin ja päätin kans vihdoin tilata sen rippimekon. mut tottakai ne oli loppu!! Perkule, että mua ketutti, mut onnek s löysin joltaa random sivustolta kivan yksiolkaimisen pinkin vero modan mekon ja tilaan sen varmaan huomenna.
Photobucket
Seiskan bussil tulin sit tänne isille, että täällä Otsolassa on rauhallista ja täällä on jotain ihan omanlaista idylliä. Istuskelin tässä jonku aikaa ja lähin sit pikku ajelulle Joannankaa tohon johonki Otsolaa. Mua nyt ärsyttää, ku oltiin lähössä ja mä olin ottamassa kameran mukaa, mutku huomasin, että siin' ei oo musitikorttia ni jätinki sen tohon etupihalle ja nyt sitä ei löydy yhtään mistään. Apuaaaa!!!
Photobucket

Photobucket

1 kommenttia:

1. heinäkuuta 2011 klo 19.19 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

kauheen hyvä toi sun englanti "sinun poissa tappaa minut?" mitä jos kirjoittaisit vaikka "you're away", etkä "your away"

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu