Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

IT'S JUST ME

18.6.2011

Dresses

Enää ei oo rippijuhlii pitkä aika ja pitäis alkaa koht jo tilailee mekkoo, ku mä en sitä suostu Kotkasta ostamaa, enkä sit taas jaksa stadiikaa lähtä kiertelee täydellisen juhlamekon peräs, ku siin menis luultavast vähintää sata vuotta. Mun rippimekko tulee olemaa pinkki tai vaaleenpunanen ja olkaimeton, ei mikää muu. En oo jaksanu kaikkii mahdollisii nettikauppoi alkaa koluumaa, ni oon kattonu lähinnä nellystä ja bubbleroomista. Mutku siin on viel sen värin lisäks se, et suunnillee viiskymppii se saa maksaa, et ei  kuulemma sen enempää meiän budjetil.

No mul nyt kuitenki on enää kaks vaihtoehtoo nellylt ja ellei jostaa nyt ilmaannu jotaa super kivaa mekko yksilöö, ni sit se on jompi kumpi noist kahest. En oo ihan varma, et onks toi toinen pinkki vai punanen. Kyl se mun mielest enemmän pinkilt näyttää.

apsuu

7 kommenttia:

18. kesäkuuta 2011 klo 22.39 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

TOI ENEMMÄN PUNANEN ON PAREMPI!!siis toi eka:)

 
19. kesäkuuta 2011 klo 0.01 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

tuo oikealla oleva mekko on kivemman näkönen !

 
19. kesäkuuta 2011 klo 1.08 , Blogger Mira kirjoitti...

aapua ku mä en osaa päättää:D

 
19. kesäkuuta 2011 klo 8.54 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

pinkki perkule!!!!!!!! oon ite kans tilannu ton vaaleenpunasen mut se on jotenkin tosi hailakka ja semmonen... joten tuo tummempi ehdottomasti!

 
19. kesäkuuta 2011 klo 11.18 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

molemmat ihan vitun rumii, älä osta kumpaakaa

 
20. kesäkuuta 2011 klo 9.00 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

toi vasemmanpuoleinen pinkki/punanen mikä onkaa!!!

 
21. kesäkuuta 2011 klo 15.33 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

oikeenpuoleinen!

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu